صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۹

امروز: ۲ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Oct) 23

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه 30 هکتار زمین برای ساخت مسکن اساتید و کارکنان در اختیار داریم، گفت: هم‌اکنون مذاکراتی با راه و شهرسازی برای اخذ مجوزهای لازم در این خصوص داشته ایم.
به گزارش هگمتانه، غلامرضا خاکساری روز دوشنبه با اشاره به اینکه ساخت مسکن یکی از مطالبات جدی کارکنان و اساتید است، اظهار کرد: این زمین در انتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به سمت زمین‌های مسکن پرواز قرار دارد و پیگیری‌ها برای اخذ مجوزهای لازم در حال انجام است.
وی بیان کرد: بخشی از زمین بلا استفاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز در ورودی دانشگاه قرار دارد که پیگیری لازم برای دریافت مجوزهای آن از سوی راه و شهرسازی در حال انجام است.
خاکساری با تأکید بر اینکه برخورداری از مسکن حق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان است، گفت: در حال حاضر 220 نفر استاد در رشته‌های مختلف تحصیلی و نیز 400 کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی همدان فعالیت دارند.
به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان یادآور شد: دانشگاه همه تلاش خود را برای تأمین امکانات رفاهی استادان و کارکنان به کار می‌گیرد و به دنبال تاسیس تعاونی مسکن برای اعضا هستیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: